نمایندگی صبا باتری در مشهد

صبا باتری در مشهد

صبا باتری در مشهد دارای نمایندگی معتبر می باشد که در صورت نیاز به خدمات پس از فروش و یا گارانتی می توانید به فروشگاه خریداری شده باتری جهت پشتیبانی مراجعه نمایید. مجهزترین فروشگاه عرضه محصولات صبا باتری در مشهد مربوط به فروشگاه پرشین باطری واقع در بلوار معلم، بین معلم ۲۲ و ۲۴ می باشد. جهت برقراری ارتباط با پشتیبانی تلفنی و خرید اینترنتی محصولات می توانید از طریق وبسایت پرشین باطری و شماره تماس: ۰۵۱۳۶۱۴۶۰۰۰ با مشاوران فروش و واحد فروش نمایندگی صبا باتری در مشهد ارتباط برقرار کنید.

توجه داشته باشید به همراه داشتن فاکتور فروش در هنگام مراجعه به فروشگاه صبا باتری در مشهد الزامی می باشد و توجه داشته باشید که کارت گارانتی محصولات صباباطری بصورت کاغذی میباشد.

خدمات شارژ باطری، بررسی وضعیت برقی خودرو، بررسی وضعیت باتری، تست برق دزدی و دیگر خدمات مربوط به باتری در این مجموعه توسط مجرب ترین پرسنل تخصصی صنعت باطری خودرو انجام می شود.

نمایندگی صبا باتری در مشهد

همانطور که مطلع هستید برای خرید باتری به قیمت درب کارخانه می بایست ازوبسایت معتبر صبا باتری اقدام کنید تا بدون واسطه های بعدی بتوانید در اولین گام به محصول خود دست یابید.

جهت رفاه بیشتر شما همراهان عزیز، بخش فروش اینترنتی پرشین باطری با قیمت های لحظه ای کار خود را مجدد شروع کرد و پشتیبانی اینترنتی و آنلاین خود را آغاز کرد.

جهت خرید و سفارش بدون واسطه می توانید از طریق قسمت محصولات فروشگاه پرشین باطری اقدام نمایید.

نشانه های خرابی باتری چیست؟

در تمامی خودرو ها نشانه ها و علائمی وجود دارد که نمایانگر خرابی باطری می باشد. در تمامی مدل های خودرو در صورت مشاهده یکی از این علائم، به اولین فروشگاه خدمات باتری خودرو مراجعه نمایید تا از بروز خسارات بیشتر و ایجاد مشکلات برای دیگر قطعات جلوگیری شود. توجه داشته باشید مشاهده شده است که با عدم توجه به خرابی باتری خودرو و راه اندازی خودرو با روش های دیگر مانند باطری به باطری ، هل دادن و … باعث بروز مشکلات برای دیگر قطعات مانند کامپیوتر خودرو، سیستم صوتی، سیستم استارت و … به وجود آمده است. از اصلی ترین نشانه های خرابی یک باتری خودرو شامل موارد زیر می باشد:

  • استارت نخوردن خودرو
  • سنگین استارت خوردن در هوای سرد و یا گرم
  • قطع برق پشت آمپر و یا ضعیف شدن آن
  • روشن نشدن چراغ های کیلومتر در هنگام اقدام به استارت زدن
  • به گوش رسیدن صدای “تق تق” در هنگام استارت زدن خودرو
  • کم نور شدن چراغ های خودرو در هنگام استارت زدن و یا استفاده از لوازم مصرفی برقی خودرو

باتری ایرانی بهتر است یا خارجی؟

شاید همه در نگاه اول پاسخ دهند باتری خارجی بهتر است. اما نظر کارشناسان فروش و فنی فروشگاه پرشین باتری بر خلاف این می باشد. متاسفانه با نوسانات بازار ارز و بالا رفتن قیمت دلار خرید باتری خارجی در حال حاضر اصلا بصرفه نمی باشد. یک باتری خارجی در بهترین حالت میتواند ۱/۳ بیشتر از یک باتری ایرانی عمر کند ولی از لحاظ تفاوت در قیمت، باتری های خارجی حدود ۲ برابر قیمت یک باتری ایرانی را دارد. در نتیجه استفاده و خرید باتری خارجی نمی تواند معقول باشد.

همچنین با توجه به ممنوعیت های بیش از حد در واردات باتری خودرو، باتری های موجود اکثرا فاقد گارانتی و مجوز واردات و بازرگانی می باشند، در نتیجه در هنگام برخورد با مشکلات که نیاز به مراجعه در محل خدمات پس از فروش باشد، خریداران نمیتوانند جهت خدمات گارانتی اقدام نمایند.

بهترین باتری ایرانی کدامند؟

با توجه به تجربه چندین ساله در صنعت باتری خودرو بصورت تخصصی، کارشناسان پرشین باتری بر این باور هستند که برترین برند های باتری ایرانی شامل: سپاهان باتری، برنا باتری و صبا باتری می باشد.

سپاهان باتری نسبت به صبا باتری دارای قیمت بالاتری می باشد و کیفیت های تولید تقریبا در یک سطح قرار دارند. در نتیجه پیشنهاد ویژه ما جهت خرید باتری برای هر نوع خودرو داخلی و خارجی استفاده از باتری های ایرانی با برند صبا باتری می باشد. جهت خرید و یا مشاهده قیمت و اطلاعات محصولات صبا باتری می توانید از طریق فروشگاه وبسایت پرشین باتری اقدام نمایید که در زیر لینک آن درج شده است.

وبسایت: پرشین باطری

سازمان فروش : ۰۵۱۳۶۱۴۶۰۰۰

پشتیبانی : ۰۹۳۵۷۹۹۶۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *