خرید باتری پراید در مشهد

باتری پراید صبا باتری در مشهد

باتری پراید صبا باتری در مشهد

در هنگام تحویل خودرو پراید از کارخانه صبا باتری باتری با ولتاژ ۵۰ آمپر به شما تحویل داده خواهد شد. در صورتی که استفاده از لوازم برقی مصرفی اضافی مانند سیستم صوتی، چراغ های زنون، بیسیم، تاکسی متر و … دارید می توانید از باتری ۵۵ و ۶۰ آمپر استفاده نمایید. توجه داشته باشید استفاده از باتری با ولتاژ های بالاتر هیچگونه آسیبی به دیگر لوازم برقی و مصرفی خودرو شما وارد نخواهد کرد. همچنین می تواند در زمان استفاده از بخاری و یا کولر در فصل های سرد و گرم بازدهی و خروجی بهتری دریافت کنید.

مشخصات باطری پراید صبا باتری در مشهد

ولتاژ : ۱۲ ولت (V)
آمپرساعت : ۵۰ الی ۶۲ آمپر (AH)
حداکثر فضا برای باتری ( طول×عرض×ارتفاع ) : ۲۳ × ۱۸ × ۲۳ سانتی متر (CM)
نوع باتری : هر دو نوع اسید شارژ و سیلد را می توان نصب کرد.

انواع باتری پراید اتمی و اسیدی

بصورت کلی دو نوع باتری اتمی و اسیدی وجود دارد که تفاوت آنها بارز است و در این مقاله توضیحات تکمیلی انجام خواهیم داد. باتری های اتمی نیاز به نگهداری ندارد و مناسب برای خودرو های کم کار می باشد. اما در صورتی که خودرو شما پرکاربرد می باشد مانند تاکسی و موارد مشابه است پیشنهاد می شود از باتری های آبخور استفاده نمایید. به دلیل اینکه خودرو های پرکار در کوتاه مدت نیاز به سرویس توسط کارشناس خودرو دارد آب و اسید باتری خودرو هم بصورت مداوم بررسی می شود.

علائم و نشانه های خرابی باطری پراید در مشهد

اگر با یکی از موارد زیر مواجه شدید به اولین فروشگاه در شهر خود مراجعه کنید تا از بروز خسارات بیشتر به دیگر قطعات جلوگیری شود. علائم خرابی باتری پراید شامل موارد زیر می شود:

صدای تق تق در هنگام استارت زدن

قطع شدن برق پشت آمپر

استارت نخوردن خودرو

روشن نشدن چراغ های پشت کیلومتر

سنگین استارت خوردن خودرو

خرید باتری پراید در مشهد

برای خرید باتری پراید در مشهد می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه اینترنتی صبا باتری مشهد بخش فروشگاه و یا پل های ارتباطی دیگر که در زیر ذکر شده است اقدام نمایید.

شماره تماس: ۰۵۱۳۶۱۴۶۰۰۰

واحد فروش: ۰۹۳۵۷۹۹۶۰۰۰

آدرس: مشهد، بلوار معلم، بین معلم ۲۲ و ۲۴، پرشین باتری

فروشگاه اینترنتی: Http://PersianBattery.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *