باتری پژو 405

باتری پژو ۴۰۵ فابریک

باتری پژو ۴۰۵ بصورت فابریک با ۶۶ آمپرکه در شرکت خودرو ساز بر روی خودرو نصب می گردد. این میزان ولتاژ برای پژو ۴۰۵ مناسب و کافی می باشد. اما در صورتی که از میزان برق ورودی و مصرفی بیشتری استفاده می نمایید پیشنهاد می شود از ولتاژ های بالاتر مانند ۷۴ آمپر استفاده نمایید. حتی در بعضی مواقع مشتریان باتری پژو ۴۰۵ از باتری ۷۴ آمپر با این موضوع که لوازم مصرفی فابریک استفاده می نمایند نصب می کنند. توجه داشته باشید که استفاده از باتری با میزان و ولتاژ بیشتر برای خودرو هیچگونه ضرر و آسیبی نخواهد داشت. حتی در فصل های مختلف می توانید میزان خروجی بهتری در هنگام استفاده از بخاری و کولر دریافت کنید. در صورتی که از سیستم های صوتی حرفه ای و یا چراغ زنون، بوق های غیر فابریک و یا موارد مصرفی برقی دیگر استفاده می نمایید حتما از باتری ۷۴ آمپر برای خودرو خود استفاده کنید.

علائم و نشانه های خرابی باتری پژو ۴۰۵

از علائم و نشانه های خرابی باتری پژو ۴۰۵ می توان به مواردی اشاره کرد که در دیگر خودرو ها هم یکسان می باشد. در صورت مواجه شدن با یکی از این موارد حتما می بایست به اولین فروشگاه خدمات باتری خودرو جهت تست و تعویض باتری اقدام نمایید. اصلی ترین نشانه ها و علائم خرابی یک باتری خودرو شامل موارد زیر می باشد:

  • به گوش رسیدن صدای “تق تق” در هنگام استارت زدن
  • روشن نشدن خودرو و استارت نخوردن
  • قطع و یا ضعیف شدن برق پشت آمپر
  • قطع و یا ضعیف شدن چراغ های پشت کیلومتر
  • سنگین استارت خوردن خودرو و بد روشنی کردن

در صورت مشاهده یکی از موارد بالا حتما جهت تست و رفع آن اقدام نمایید تا از ایجاد خسارت به دیگر قطعات خودرو جلوگیری شود. در مقالات قبلی آموزش باتری به باتری کردن خودرو را به روش صحیح آموزش داده ایم در صورت نیاز می توانید مشاهده نمایید.

خرید باتری پژو ۴۰۵ در مشهد

برای خرید باتری پژو ۴۰۵ در مشهد با ولتاژ و برند های مختلف با قیمت درب کارخانه می توانید از نمایندگی صبا باتری در مشهد واقع در بلوار معلم، بین معلم ۲۲ و ۲۴ فروشگاه پرشین باتری اقدام نمایید. و یا از طریق شماره تلفن ۰۵۱۳۶۱۴۶۰۰۰ با واحد پشتیبانی و فروش جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

جهت رفاه شما مشتریان و همشهریان عزیز فروشگاه پرشین باتری در مشهد، فروش اینترنتی محصولات خود را با نصب رایگان در سراسر مشهد در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام خواهد داد که می توانید از طریق سفارش در وبسایت پرشین باتری جهت خرید آنلاین اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *