باتری ال 90

باتری ال ۹۰

باتری ال ۹۰ در هنگام تحویل از کارخانه با ولتاژ ۶۰ آمپر بر روی خودرو شما نصب می باشد. اکثرا باتری های ایرانی و با کیفیت بالا توسط کمپانی پارس خودرو ارائه می شود. از جمله باتری های برنا، سپاهان و صبا… این میزان ولتاژ برای خودرو ال ۹۰ با توجه به میزان برق ورودی و خروجی آن متناسب می باشد. در صورتی که از مصرفی های برقی اضافه تری استفاده می نمایید پیشنهاد می شود حتما از باتری ۶۶ و یا ۷۴ جهت دریافت خروجی بهتر استفاده نمایید. برق های مصرفی اضافی شامل سیستم های صوتی حرفه ای و نیمه حرفه ای، چراغ های زنون، بوق های حرفه ای، چراغ های اضافی و …می باشد. مشاهده شده بعضی از افراد برای دریافت خروجی بهتر در هنگام استفاده از کولر و یا بخاری در فصل های مختلف اقدام به نصب باتری ۶۶ و ۷۴ بر روی خودرو ال ۹۰ می نمایند. جالب است بدانید بر خلاف دیگر قطعات مصرفی و فنی خودرو که در صورت استفاده از اجناس قوی تر ممکن است با مشکل در هنگاک استفاده از خودرو مواجه شوید، در صورت نصب باتری قوی تر هیچگونه اسیبی به دیگر قطعات وارد نخواهد شد بلکه عملکرد بهتری در هنگام استفاده از خودرو شاهد خواهید بود.

در صورتی که خودرو L90 شما در هنگام استارت زدن با مشکلاتی همچون قطع برق پشت آمپر، به گوش رسیدن صدای تق تق در هنگام استارت زدن، روشن نشدن چراغ های پشت کیلومتر و … مواجه شدید حتما به اولین فروشگاه و تعمیرگاه تخصصی خدمات باتری در شهر خود مراجعه نمایید تا از ورود اسیب های جدی تر به دیگر قطعات مانند: استارت، دینام، سیستم صوتی و … جلوگیری شود.

در صورتی که قصد خرید باتری برای ال ۹۰ از نمایندگی صبا باتری در مشهد را دارید می توانید از طریق وبسایت پرشین باتری و یا مراجعه حضوری به فروشگاه پرشین باتری واقع در: مشهد، بلوار معلم، بین معلم ۲۲ و ۲۴ از خدمات ما استفاده نمایید.

همچنین جهت آسودگی بهتر شما عزیزان می توانید با برقراری تماس با واحد فروش پرشین باتری اقدام به خرید تلفنی و نصب رایگان کمتر از ۳۰ دقیقه در محل فرمایید.

تلفن تماس: ۰۵۱۳۶۱۴۶۰۰۰

برای ورود به فروشگاه پرشین باطری در اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *